Overslaan en naar de inhoud gaan

Profiel Adformatie100 winnaar David Snellenberg: Niets is heilig

Snellenberg belichaamt de transformatie die reclame de afgelopen decennia heeft ondergaan. Hij maakte de rock-‘n-roll tijd bij…
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De carrière van David Snellenberg – die inclusief zijn studententijd zo’n dertig jaar beslaat – doet met een dikke knipoog soms denken aan het televisieprogramma Van Etter Tot Engel. Niemand van de mensen om hem heen zou hem betitelen als ideale schoonzoon. Snellenberg is intens, veeleisend, heeft brokken gemaakt, is gevallen en weer opgestaan.

Maar nog veel meer uit de verhalen over de verhalenverteller Snellenberg spreekt het (grote) respect en liefde zelfs voor de ‘extreem grappige’, ‘hyperintelligente’ en ‘übergedreven’ vakman. Om een breder beeld te schetsen van de totale mens David Snellenberg (zoals Louis van Gaal zou zeggen) wordt hij hier belicht in verschillende tijden, in verschillende rollen en vanuit verschillende invalshoeken.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in