‘Online marktonderzoek wint terrein’
Volgens bureau Multiscope zijn steeds meer Nederlanders uitsluitend nog maar online te bereiken voor deelname aan marktonderzoek.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Ongeveer 44 procent van de personen uit het online panel van Multiscope zegt niet aan andere vormen van marktonderzoek mee te werken. Dat concludeert het bedrijf uit eigen onderzoek.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De online respondent is ook tevreden over onderzoek via internet. Een meerderheid (59 procent) geeft te kennen geen enkele irritatie bij deze vorm van onderzoek te hebben. De belangrijkste motieven om deel te nemen aan online onderzoek zijn de 'de mogelijkheid om invloed uit te oefenen' (35 procent), nieuwsgierigheid (25 procent) en de beloning (22 procent).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid