Overslaan en naar de inhoud gaan

Nog geen pr-pitch voor joint venture Coca-Cola en P&G

Amerikaanse pr-bureaus die gulzig op zoek zijn naar een nieuwe opdracht voortvloeiend uit de pas gesloten joint venture tussen Coca-Cola en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe samenwerking die nog niet eens een naam heeft, moet nog een half jaar tot negen maanden op allerlei reguleringen worden getoetst voor dat er met pr-activiteiten kan worden begonnen. Coca-Cola en P&G zijn ieder voor de helft eigenaar van de joint venture waarvan de jaarlijkse verkoop al op 4 miljard dollar wordt geschat. Ook is nog niet beslist of de venture een aparte interne pr-afdeling krijgt; voorlopig moeten de bestaande interne afdelingen van de beide bedrijven wat overuren draaien om de venture door de de regelgeving van Washington te sluizen.

Van de bestaande merken uit de venture, worden de pr-belangen van P&G’s Pringles en Sunny Delight beheerd door Porter Novelli en valt de pr van Coca-Cola’s Minute Maid onder de hoede van Ogilvy.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in