
Het tijdschrift richt zich op Rembrandt van Rijn en zijn etsen en verschijnt ter ere van de reizende tentoonstelling ‘Rembrandt in zwart/wit’, die tot en met september 2014 door heel Nederland trekt.
De glossy is voor een breed publiek 'met hoogwaardige, kunsthistorisch verantwoorde content, verpakt in een prikkelende en verrassende vorm'. Het magazine brengt onder meer nieuws, achtergrondverhalen en interviews.
Vacatures
Enterprise Advertising Sales Manager
TaboolaStagiair communicatie en marketing
SterSenior PR & Account lead
HAGENSPelican Custom maakte dit magazine in opdracht van een particuliere verzamelaar en de 5 musea die de verzameling etsen zullen tentoonstellen, het Westfries Museum in Hoorn, Markiezenhof in Bergen op Zoom, Stedelijk Museum in Zutphen, Hannemahuis in Harlingen en Museum Gouda. Wanneer de expositie naar een volgend museum wordt verplaatst, zal het Rembrandt Magazine in een unieke editie in deze regio te koop zijn, zowel in de kiosk als in het museum.
Ook wordt Rembrandt Magazine meegezonden met andere Pelican-titels als Tableau Fine Arts Magazine en interieurglossy Residence en op diverse evenementen zoals de Tefaf, PAN en de KunstRAI. Het Rembrandt Magazine telt honderd pagina’s en heeft een oplage van 45.000 exemplaren.
Klik hier voor een eerste indruk van het magazine.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee