Overslaan en naar de inhoud gaan

Michael Maaskamp nieuwe creatief directeur bij A Friend of Mine

Maaskamp neemt tien jaar ervaring mee aan bureauzijde.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De afgelopen twee jaar werkte hij als freelancer en heeft hij bijgedragen aan projecten voor verschillende Dept agencies, waaronder A Friend of Mine.

related partner content for mobile comes here

Bij het Amsterdamse bureau werkt een team van 45 mensen voor A-merken zoals Chocomel, bol.com, Tui, JBL en de Koninklijke Bibliotheek. 

Maaskamp over zijn nieuwe functie: 'Het is eigenlijk ‘gewoon’ old school merken bouwen, maar dan op de meest relevante en passende manier met alle mogelijkheden van nu'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in