Overslaan en naar de inhoud gaan

Jessica Haagmans weg bij Sanoma

Jessica Haagmans, tijdelijk hoogste baas van Sanoma Uitgevers in Hoofddorp, verlaat de directie van de Finse dochter. Ze wil de baas…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jessica Haagmans, tijdelijk hoogste baas van in Hoofddorp, verlaat de directie van de Finse dochter. Ze wil de baas blijven, maar er was een ander benoemd.

related partner content for mobile comes here

, die morgen een uitverkocht houdt, meldt het vertrek van Haagmans op de website.

Jessica Haagmans is operationeel directeur van Sanoma Uitgevers, maar was na het gedwongen vertrek van Pim de Wit ook acht maanden lang waarnemend directievoorzitter. Tot een definitieve benoeming mocht het niet komen, want Sanoma tot algemeen directeur (of directievoorzitter of CEO) van Sanoma Uitgevers. Hij komt van VNU Exhibitions Europe en zal naar verwachting Sanoma met harde hadn gaan regeren teneinde de winstgevendheid op peil te brengen.

Haagmans was als zeven jaar directielid bij Sanoma Uitgevers en daarvoor werkzaam bij IdtV, toen nog een dochter van VNU net als VNU Publiekstijdschriften dat Sanoma Uitgevers werd.

Haagmans maakt er geen geheim van dat ze de baas wilde blijven: "Als je eenmaal de hoogste verantwoordelijkheid hebt gehad, dan is het moeilijk om een andere rol te accepteren. Althans, voor mij. Ik wens Dick veel succes toe in zijn nieuwe functie."

Recent voor de Adwards als Online Mediavrouw van het jaar, die toevallig morgen worden uitgereikt. Staat dat nou leuk op haar c.v., als ze gaat solliciteren?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in