Goed voornemen ... concentreer je op de hoofdzaken
Ons vak wordt steeds complexer. Creativiteit en ondernemerschap staan meer dan ooit centraal.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
We krijgen het steeds drukker. En we zijn met steeds meer dingen (tegelijk) bezig, Dat vraagt deze tijd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Laat je daarom niet afleiden door bijzaken. Een metafoor ter lering:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
"In het voormalige Rusland ging elke avond een arbeider de fabriek uit met een kruiwagen gevuld met zand. De KGB vertrouwde het niet en wist dat hij iets moest stelen.
Ze proefden het zand.
Ze zeefden het zand.
Ze analyseerden het in hun laboratoria.
Maar ze vonden niets.
Het was gewoon zand.
Pas maanden later kwamen ze erachter, dat de arbeider kruiwagens stal ..."
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid