Goed voornemen ... concentreer je op de hoofdzaken
Ons vak wordt steeds complexer. Creativiteit en ondernemerschap staan meer dan ooit centraal.
We krijgen het steeds drukker. En we zijn met steeds meer dingen (tegelijk) bezig, Dat vraagt deze tijd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Laat je daarom niet afleiden door bijzaken. Een metafoor ter lering:
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
"In het voormalige Rusland ging elke avond een arbeider de fabriek uit met een kruiwagen gevuld met zand. De KGB vertrouwde het niet en wist dat hij iets moest stelen.
Ze proefden het zand.
Ze zeefden het zand.
Ze analyseerden het in hun laboratoria.
Maar ze vonden niets.
Het was gewoon zand.
Pas maanden later kwamen ze erachter, dat de arbeider kruiwagens stal ..."
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid