Overslaan en naar de inhoud gaan

Goed voornemen ... concentreer je op de hoofdzaken

Ons vak wordt steeds complexer. Creativiteit en ondernemerschap staan meer dan ooit centraal.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

We krijgen het steeds drukker. En we zijn met steeds meer dingen (tegelijk) bezig, Dat vraagt deze tijd.

related partner content for mobile comes here

Laat je daarom niet afleiden door bijzaken. Een metafoor ter lering:

"In het voormalige Rusland ging elke avond een arbeider de fabriek uit met een kruiwagen gevuld met zand. De KGB vertrouwde het niet en wist dat hij iets moest stelen.
Ze proefden het zand.
Ze zeefden het zand.
Ze analyseerden het in hun laboratoria.
Maar ze vonden niets.
Het was gewoon zand.
Pas maanden later kwamen ze erachter, dat de arbeider kruiwagens stal ..."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in