Dyson kiest Mindshare als global partner
Dyson, het Britse technologie bedrijf en bekend van de stofzuigers, heeft na een pitch de mediabelangen wereldwijd ondergebracht bij…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het verlangen van Dyson om met één wereldwijd bureau te werken is hiermee naar eigen zeggen vervuld en daarmee zien PHD (UK) en Universal (US) een grote klant vertrekken.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Ton Schoonderbeek, CEO Benelux & Nordics van Mindshare: ‘Dyson is een innovatief technologiebedrijf met ambities. We hebben jaren gebouwd aan een partnership in onder andere Nederland en dan is het een eer om nu als wereldwijde partner te worden geselecteerd.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDyson is in 1993 opgericht door Sir James Dyson, verkoopt producten in 67 landen en heeft wereldwijd 4.400 medewerkers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid