Overslaan en naar de inhoud gaan

Blauw Research, MWM en Validators op voor marktonderzoekbureau van het Jaar

De genomineerden voor de MOAwards 2014 zijn bekendgemaakt. De uitreiking van de MOAwards is een initiatief van de MOA, Center for…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In alle categorieën: &;Marktonderzoekbureau van het jaar&;, &;Bedrijfsonderzoeker van het jaar&;, &;Bureauonderzoeker van het jaar&; en &;Wetenschapsprijs van het jaar&; zijn drie partijen aangewezen als kanshebber op de prijs. De winnaars worden op 11 juni tijdens de MOA Beachparty in Zandvoort bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here

Naast bovenstaande categorieën wordt er voor het eerst in de MOAwards-geschiedenis een Oeuvre Award uitgereikt. De prijs voor het Marktonderzoekbureau van het jaar 2014 wordt uitgereikt aan een bureau dat zich in het voorafgaande jaar op positieve en opvallende wijze heeft gemanifesteerd en daarmee een waardevolle bijdrage heeft geleverd aan de marktonderzoekbranche.

Willeke Brokking van Unilever, Yvonne Dorkhom van PLUS Retail en Hans Zijlstra van AirFrance KLM zijn genomineerd voor Bedrijfsonderzoeker van het jaar.

Liesbeth Nekkers van Gfk, Gaby Siera van Beautiful Lives en Ivo Langbroek van Blauw Research gaan op voor Bureauonderzoeker van het jaar.

De MOA Wetenschapsprijs van het jaar beloont auteurs die in de ogen van de jury, door middel van zijn/haar wetenschappelijke verhandeling over het vakgebied, een wezenlijke bijdrage hebben geleverd aan de ontwikkeling van het vakgebied. De drie genomineerden voor deze award zijn:

  • Gerrit van Bruggen - Erasmus Universiteit en Ralf van der Lans - HKUST Business School: "Virale marketing: hoe campagnes zich online verspreiden"
  • Max van der Heijden - Shop2market, Evert de Haan - Rijksuniversiteit Groningen en Tryntsje Hoving-Wesselius - Micompany: "Een modelmatige aanpak om het effect van online adverteren op conversie te achterhalen"
  • Bas Donkers - Erasmus Universiteit, Carlos Lourenço - Erasmus Universiteit, Daniel Goldstein - Microsoft Research en Benedict Dellaert - Erasmus Universiteit: "De Distribution Builder: een interactieve tool om consumenten te ondersteunen bij financiële investeringen en pensioenbeslissingen"
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in