Automerken actiever in de sport
Door toenemende activiteiten van Audi, Toyota en Land Rover is de automerkbranche nu de op één na meest actieve branche bij…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Sportkleding blijft ‒ net als vorig jaar ‒ de meest actieve branche. De
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
mediabranche sponsort in 2001 ‒ vooralsnog ‒ beduidend minder dan vorig
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSjaar. Dat blijkt uit de december-editie van de Sport Evenementen Monitor van
ReSpons. Onder de sponsors van sportbonden is een gestage groei waarneembaar
van het aantal ‘nieuwe economie’- merken, onder andere @home (Koninklijke
Nederlandse Zwembond), Twinsoft (Koninklijke Nederlandse Schaatsenrijders
Bond) en Concept 2 (Koninklijke Nederlandse Roeibond).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid