Overslaan en naar de inhoud gaan

Automerken actiever in de sport

Door toenemende activiteiten van Audi, Toyota en Land Rover is de automerkbranche nu de op één na meest actieve branche bij…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sportkleding blijft ‒ net als vorig jaar ‒ de meest actieve branche. De

related partner content for mobile comes here

mediabranche sponsort in 2001 ‒ vooralsnog ‒ beduidend minder dan vorig

jaar. Dat blijkt uit de december-editie van de Sport Evenementen Monitor van

ReSpons. Onder de sponsors van sportbonden is een gestage groei waarneembaar

van het aantal ‘nieuwe economie’- merken, onder andere (Koninklijke

Nederlandse Zwembond), Twinsoft (Koninklijke Nederlandse Schaatsenrijders

Bond) en Concept 2 (Koninklijke Nederlandse Roeibond).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in