Overslaan en naar de inhoud gaan

Zuinig Zeeman vraagt vrouwen een slip te doneren

Kledingketen houdt actie waarbij vrouwen die drie slips kopen er eentje gratis krijgen, voor zichzelf of om te schenken aan een goed doel.
Zeeman vrouwen in ondergoed
Zeeman vrouwen in ondergoed

Niet alleen Zeeuwen, ook Zeeman is zuinig. Het gelooft daarin, schrijft het bij de presentatie van een nieuwe actie. Zuinig op kleding en zuinig op mensen. ‘Goede kleding die je zelf niet meer draagt geef je door. Daarmee help je mensen die het goed kunnen gebruiken.’

related partner content for mobile comes here

Maar tweedehands ondergoed?, vraagt het zich retorisch af. Dat gaat wat ver natuurlijk. ‘Er moet nieuw, goed ondergoed beschikbaar zijn voor iedereen.’

Daarom geeft Zeeman een nieuwe betekenis aan de bekende 3+1 gratis-actie. Wie drie damesslips koopt krijgt een vierde exemplaar gratis, om zelf te houden of te doneren.

Altijd in de buurt

Voor deze campagne kiezen de Zeeman-winkels per regio hun eigen goede doel om mee samen te werken. Zo zorgen ze dat alle gedoneerde slips terecht komen bij mensen die deze goed kunnen gebruiken.

Met ruim 1300 winkels door Europa heen is Zeeman altijd wel ergens in de buurt te vinden. Zo kan een klein gebaar zomaar optellen tot iets groots. Ook in Zeeland.

De +1 campagne is gemaakt in samenwerking met Persuade, lead agency van Zeeman. De campagne start vandaag om 15 uur (online), later deze dag wordt ook de commercial uitgezonden

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in