Overslaan en naar de inhoud gaan

Zalando viert een ‘inclusieve kerst’ met deze commercial

Op het podium staan tientallen modellen met verschillende leeftijden, kleuren en achtergronden het nummer 'Silent Night' te zingen.

De webshop komt met een kerstcommercial die mensen met elkaar moet verbinden. ‘Samen kerst vieren en verkleden zorgt voor samenhorigheid’, verklaart Jonathan Ng, directeur marketingstrategie en campagnes bij Zalando. De video is gemaakt door Wieden + Kennedy Amsterdam in samenwerking met de Britse filmregisseur Jaka Nava.

‘Feestelijke mode zorgt ervoor dat we ons speciaal voelen en draagt bij aan de magie van kerst', zegt Ng. De Duitse webshop biedt daarvoor een uitgebreid assortiment. 'Bij Zalando hebben we meer dan 300.000 stijlen van bijna 2.000 merken. Dit bezorgen we naar meer dan 24 miljoen klanten in heel Europa. Waar onze klanten ook vandaan komen en wie ze ook zijn, wij maken het mogelijk dat ze kerst in stijl kunnen vieren.'

related partner content for mobile comes here

Eerste kerst
Om dit uit te dragen heeft Zalando diverse modellen bij elkaar op het podium gebracht. De commercial begint met een baby die zijn eerste Kerstmis meemaakt. Vervolgens start het koor het nummer ‘Silent Night’ te zingen. De camera verschuif
t en de verschillende modellen komen in beeld. Bij elk model staat aangegeven voor de hoeveelste keer hij of zij kerst viert.

De commercial eindigt met oude man, met een baby in zijn armen, die kerst al 107 heeft gemaakt. Witte blokletters verschijnen in het scherm met: ‘Christmas. Never out of fashion.’

De campagne wordt uitgerold op print, online, televisie en out-of-home. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in