Overslaan en naar de inhoud gaan

WOO-campagne voor wereld na corona te zien op duizenden schermen

Vanwege de omvang doet de campagne een gooi naar een notering in het Guiness Book of Records.
WOO
WOO

De World Out of Home Organisation (WOO) is een wereldwijde campagne gestart voor een nieuwe wereld in het postcorona-tijdperk. De digitale out of home campagne #OurSecondChance zal wereldwijd te zien zijn op duizenden digitale schermen. Op de Nederlandse schermen van onder andere Clear Channel, JCDecaux, Exterion Media en Ocean Outdoor zullen binnenkort de originele Engelse uitingen te zien zijn.

related partner content for mobile comes here

#OurSecondChance is ontworpen door het nieuwe Britse bureau New Commercial Arts, dat in mei werd opgericht door James Murphy en David Golding, voorheen van adam&eve. In totaal gaat het om een mediawaarde van zo’n 25 miljoen dollar, bijeengebracht door vrijwel alle digitale out of home exploitanten in de wereld.

De makers werden geïnspireerd door een wereld die langzamerhand uit de corona-lockdown komt. Mensen gaan weer naar buiten, gaan aan het werk, zoeken elkaar weer op, maar wel met een vernieuwd gevoel voor hun omgeving en andere waarden. ‘#OurSecondChance geeft een heldere visie op de nieuwe post-corona-wereld en biedt de kijker de mogelijkheid om met vernieuwde prioriteiten en ambities naar die wereld te kijken', zegt WOO-directeur Tom Goddard.

WOO

Guiness Book of Records

‘Deze prachtige campagne is bij uitstek geschikt voor digital outdoor. Een hoge impact met massabereik zal een belangrijke bijdrage leveren aan de doelstellingen van de campagne', aldus Eric Kip, voorzitter van Outreach en CEO van Exterion Media.

Naast Nederland en een groot aantal andere Europese landen zal #OurSecondChance te zien zijn in Noord- en Zuid Amerika, Afrika, Azië, en Australië. Vanwege zijn omvang doet de campagne een gooi naar een notering in het Guiness Book of Records: nog nooit eerder werd er zo'n omvangrijke digitale campagne gelanceerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in