Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever kiest Havana Harbor voor digitale campagnes

Vijfjarige samenwerkingsovereenkomst na request for proposal traject.
Unilever
© 123RF
Unilever
© 123RF

Unilever Nederland heeft per 1 juli het Rotterdamse bureau Havana Harbor toegevoegd aan de preferred supplierlist. Na een request for proposal traject is een vijfjarige samenwerkingsovereenkomst afgesloten. 

Dit betekent dat Havana Harbor als preferred supplier alle Unilever merken mag helpen op het vlak van digitale diensten. Hierbinnen vallen creatieve disciplines zoals strategie, concept en productie.

related partner content for mobile comes here

Havana Harbor is onderdeel van het Candid-netwerk.

 

Havana Harbor leverde eerder al digitale campagnes af voor onder anderen Conimex, Breyers Delight en Knorr. 

Maarten van Scheijndel, creative director bij Havana Harbor: 'We kunnen een digitale bijdrage leveren aan het in beweging krijgen van diverse doelgroepen. Dat doen we vooral met gepersonaliseerde campagnes: voor iedereen bestaat een perfecte uiting qua inhoud, vorm en medium.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in