Overslaan en naar de inhoud gaan

Microsoft kiest voor Merkle Nederland

Het digitaal creatieve bureau wordt verantwoordelijk voor alle B2B activiteiten in de Nederlandse markt.
Microsoft kiest voor Merkle Nederland
Microsoft kiest voor Merkle Nederland
Microsoft kiest voor Merkle Nederland
Microsoft kiest voor Merkle Nederland

Microsoft heeft voor Merkle Nederland gekozen als digitaal creatief bureau voor alle B2B activiteiten in de Nederlandse markt. Het bureau maakt bekend dat het hiervoor  nauw samen gaat werken met Carat, het global mediabureau van Microsoft en net als Merkle ook onderdeel van Dentsu Aegis Network.

related partner content for mobile comes here

Doorvertaling naar de Nederlandse markt

Merkle Nederland verduidelijkt dat het Microsoft gaat ondersteunen met de volledig geïntegreerde uitvoering van campagnes op alle strategische producten, zoals Azure, Business Applications, Modern Workplace en Surface. Het bureau legt uit dat het ook de lokale doorvertaling van internationale campagnes, ontwikkeld door Microsoft HQ, naar de Nederlandse markt op zich neemt met daarbij het social media management en de employee advocacy.  

'Integrale samenwerking is optimaal'

Eva de Vries, director marketing communications over de keuze voor Merkle: ‘We hebben voor Merkle gekozen vanwege de aanwezige kennis en ervaring op vooral social platformen en met de technologie markt. De data-gedreven aanpak in combinatie met de creatieve invulling waarbij we onze campagnes nog meer relevantie kunnen geven, was voor ons heel overtuigend.’

Stijn Statz, commerce director CX bij Merkle Nederland voegt daaraan toe: ‘Microsoft helpt mensen en bedrijven waar ook ter wereld om hun mogelijkheden optimaal te benutten. Vanuit onze people-based visie, waarbij we mensen, merken en de maatschappij met elkaar verbinden, gaan we hier in nauwe samenwerking met onze collega’s van Carat, invulling aan geven. Voor Microsoft is deze integrale samenwerking optimaal en we zijn dan ook trots dat we op deze manier een partnership met zo’n mooi merk kunnen neerzetten.’

Lees ook: Merkle Nederland officieel van start

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in