Overslaan en naar de inhoud gaan

Stem nu op de beste Reclamemuziek Aller Tijden

Adformatie bestaat 50 jaar en samen met Spreekbuis stellen we de Top 50 Reclamemuziek Aller Tijden samen.
radio
© 123RF
radio
© 123RF

Adformatie bestaat 50 jaar en daarom stellen we samen met Spreekbuis.nl de Top 50 Reclamemuziek Aller Tijden samen. De lijst is te horen tijdens de Dag van de Audio op donderdag 12 oktober. 

related partner content for mobile comes here

In eerdere edities van de lijst waarop zowel evergreens als nieuwe composities staan, eindigden Smoorverliefd van Snelle (Interpolis) en The way you take time van Joe Buck (Plus) bovenaan. 

Stem nu, de geselecteerde longlist waaruit je drie favorieten kunt selecteren is hier te vinden. 

Volgens Richard Otto, uitgever van Spreekbuis.nl, hebben de vorige edities laten zien dat reclamemuziek een verbindend, emotioneel en inspirerend element in zich heeft. ‘Het is mooi dat we dit jaar weer alle muziek op een rij kunnen zetten.'

Ook Susanne van Nierop, hoofdredacteur van Adformatie: 'Muziek en audio zijn altijd cruciaal geweest voor merken en winnen nog altijd aan belang. Tijdens dit jubileumjaar zetten we de parels graag nog een keer in de spotlight. 

Het eerste uur van de Dag van de Audio staat compleet in het teken van reclamemuziek. In de studio bij Mark Labrand en Van Nierop zijn onder meer Joost Haartsen (Amp.Amsterdam) en Maartje Glas (Buma) te gast. Bekijk hier het programma en laat je gegevens achter voor actuele alerts. 

Lees ook: 

Joe Buck op nummer 1 in Reclame Top 40 
‘Smoorverliefd’ (Interpolis) van Snelle wint Reclamemuziek Top 40 Aller Tijden

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in