Stem nu op de beste Reclamemuziek Aller Tijden
Adformatie bestaat 50 jaar en daarom stellen we samen met Spreekbuis.nl de Top 50 Reclamemuziek Aller Tijden samen. De lijst is te horen tijdens de Dag van de Audio op donderdag 12 oktober.
In eerdere edities van de lijst waarop zowel evergreens als nieuwe composities staan, eindigden Smoorverliefd van Snelle (Interpolis) en The way you take time van Joe Buck (Plus) bovenaan.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaStem nu, de geselecteerde longlist waaruit je drie favorieten kunt selecteren is hier te vinden.
Volgens Richard Otto, uitgever van Spreekbuis.nl, hebben de vorige edities laten zien dat reclamemuziek een verbindend, emotioneel en inspirerend element in zich heeft. ‘Het is mooi dat we dit jaar weer alle muziek op een rij kunnen zetten.'
Ook Susanne van Nierop, hoofdredacteur van Adformatie: 'Muziek en audio zijn altijd cruciaal geweest voor merken en winnen nog altijd aan belang. Tijdens dit jubileumjaar zetten we de parels graag nog een keer in de spotlight.
Het eerste uur van de Dag van de Audio staat compleet in het teken van reclamemuziek. In de studio bij Mark Labrand en Van Nierop zijn onder meer Joost Haartsen (Amp.Amsterdam) en Maartje Glas (Buma) te gast. Bekijk hier het programma en laat je gegevens achter voor actuele alerts.
Lees ook:
Joe Buck op nummer 1 in Reclame Top 40
‘Smoorverliefd’ (Interpolis) van Snelle wint Reclamemuziek Top 40 Aller Tijden
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid