'B&B vol liefde'-ster Olof (75) schittert in Gig Hard Seltzer-commercial
Recent lanceerde Gig ook een remake van een bekende Douwe Egberts-commercial. ‘Ja, een beetje brutaal is het wel’, aldus de…
'Prima, niks mis mee!', het is voor kijkers van B&B vol liefde (zo'n miljoen Nederlanders) een gevleugelde uitspraak. De 75-jarige Olof Ormeling, deelnemer van het programma en 'het brein' achter de quote, mag zich inmiddels publieksfavoriet noemen - en dat is ook Gig Hard Seltzer niet onopgemerkt gebleven. Het drankje heeft de Brabander gestrikt als brand character voor zijn nieuwe online commercial.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidMaar die oma's van Gig zijn toch een 100% rip off van die DE commercial: https://www.youtube.com/watch?v=SgDuEJ2erSM&t=3s
Nou de makers van 6pack zijn hier wel boos over. dit is wel op een heel rare manier gegaan. De bedenkers van de originele spot wisten van niks, de regisseur niet en wij als producent van 6pack en producers van de originele reclame ook niet. en ik heb ondertussen begrepen dat de makers hoopten dat Douwe Egberts boos zou worden en het extra publiciteit zou opleveren. Weinig sympathieks aan dus, pure plagiaat en goedkoop gebruik maken van het creatieve werk van anderen. Schaamteloos zou ik zeggen. Gratis idee van ons om het creatieve jatwerk af te kopen en te laten zien dat je echt een sympathiek merk bent: doneer 25.000 euro aan het nationaal ouderen fonds en we praten nergens meer over ?