Overslaan en naar de inhoud gaan

'B&B vol liefde'-ster Olof (75) schittert in Gig Hard Seltzer-commercial

Recent lanceerde Gig ook een remake van een bekende Douwe Egberts-commercial. ‘Ja, een beetje brutaal is het wel’, aldus de…
gig hard seltzer
Olofs oordeel over Gig Hard Seltzer? 'Prima, niks mis mee!'
gig hard seltzer
Olofs oordeel over Gig Hard Seltzer? 'Prima, niks mis mee!'

'Prima, niks mis mee!', het is voor kijkers van B&B vol liefde (zo'n miljoen Nederlanders) een gevleugelde uitspraak. De 75-jarige Olof Ormeling, deelnemer van het programma en 'het brein' achter de quote, mag zich inmiddels publieksfavoriet noemen - en dat is ook Gig Hard Seltzer niet onopgemerkt gebleven. Het drankje heeft de Brabander gestrikt als brand character voor zijn nieuwe online commercial.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Wilbert Leering

Maar die oma's van Gig zijn toch een 100% rip off van die DE commercial: https://www.youtube.com/watch?v=SgDuEJ2erSM&t=3s

Mattias Schut

Nou de makers van 6pack zijn hier wel boos over. dit is wel op een heel rare manier gegaan. De bedenkers van de originele spot wisten van niks, de regisseur niet en wij als producent van 6pack en producers van de originele reclame ook niet. en ik heb ondertussen begrepen dat de makers hoopten dat Douwe Egberts boos zou worden en het extra publiciteit zou opleveren. Weinig sympathieks aan dus, pure plagiaat en goedkoop gebruik maken van het creatieve werk van anderen. Schaamteloos zou ik zeggen. Gratis idee van ons om het creatieve jatwerk af te kopen en te laten zien dat je echt een sympathiek merk bent: doneer 25.000 euro aan het nationaal ouderen fonds en we praten nergens meer over ?

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in