Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclamemuziek Awards: BMW Gender Equality

Het verhaal achter de creatie van de muziek. #3 MassiveMusic over de soundtrack van BMW

“We’ve never built a single car for women. We’ve never built a single car for men. We only make cars for drivers. It's character that makes the driver”

Voor internationale vrouwendag creëerde regisseur Daniel Askil de BMW campagne "Gender Equality". Hij vroeg actrice Juliette Lewis om een manifest over gendergelijkheid te schrijven. Haar boodschap: Vrouwen zijn een kracht der natuur. Ze kunnen alles doen wat ze willen, heersen over de wereld, veranderen regels en gaan om met alles en iedereen. Tegelijk hebben ze ook een zachte kant. Empathie en vriendelijkheid stroomt door hun aderen.

related partner content for mobile comes here

‘Hoe deze boodschap te vertalen in een krachtige en melodische soundtrack?
MassiveMusic componeerde een zachte, elektronische track die contrast biedt ten opzichte van de visueel krachtige commercial. Een toegankelijke compositie, die je langzaam de avontuurlijke en betekenisvolle reis intrekt van Juliette Lewis en de vrouwen die zich identificeren met haar woorden. De commercial ging live tijdens Internationale Vrouwen Dag; welk moment is beter om vooruitgang te benadrukken en vrouwen empowerment een boost te geven?

AGENCY:  Moon To Mars
DIRECTOR:  Daniel Askill
PRODUCTION COMPANY:  Radical Media Berlin
MASSIVEMUSIC:  Music Production & Composition

21 mei, vond tijdens Buma Music in Motion de uitreiking plaats van de Reclamemuziek Awards. MassiveMusic was met Gender Equality genomineerd in de categorie ‘Originele Composities‘.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in