Overslaan en naar de inhoud gaan

Holland Casino lokt bezoekers door ze aan te moedigen om spannend te leven

Naar verwachting ontvangt het bedrijf in 2020 een online vergunning. Tot die tijd staat de fysieke casino in campagnes centraal.

Holland Casino scherpt zijn positionering aan. In de campagnes van vorig jaar lag de focus op de spanning van het spel. Dit jaar staat het gevoel van winnen en de beleving van het casino centraal. De campagne is opgezet in samenwerking met Indie.

related partner content for mobile comes here

Experience Zone

Holland Casino is veel spelers verloren door de komst van online casino’s. Naar verwachting ontvangt het staatsgokbedrijf in 2020 een vergunning voor een online vergunning. Tot die tijd focust het merk zich op campagnes die bezoekers naar de fysieke casino's moeten trekken. Zo had het bedrijf in 2016 de campagne Tramroulette (TBWA\Neboko). Een Amsterdamse tramhalte werd voorzien van de nummers 0 tot en met 36, om zo tramreizigers uit te nodigen om een levensgroot roulettespel te spelen. In 2018 kreeg de vestiging in Utrecht een zogeheten Experience Zone. Daar kunnen beginnende spelers met lage bedragen gokken. En vorig jaar zette het gokbedrijf ook de spanning van het spel centraal in diverse commercials, die waren geproduceerd door Indie. 

Spanning

Ook de nieuwste campagne, die bestaat onder andere uit drie video’s, moeten mensen naar de casino lokken door het spannende spelelement te benadrukken. Ook komen subtiel de faciliteiten van het casino aan bod, zoals de bar en entertainment. Elke video spreekt een subdoelgroep aan: jonge koppels, en mannen en vrouwen van middelbare leeftijd.

Gouden Kalf

De video’s zijn geregisseerd door de 29-jarige Mees Peijnenburg. Hij heeft een paar jaar geleden een Gouden Kalf ontvangen voor de televisiedrama ‘Geen koningen in ons bloed’.

De campagne loopt van 13 mei tot en met 2 juni en bestaat uit een televisiecommercial, online video, cinema, display (mobile, desktop, banners, digital OOH en social).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Vincent

Geweldig leuke reclames voor deze casino groep, deze promotie laat ook zien dat ze volgens mij terecht zijn verkozen tot beste casino van Nederland (https://www.onetime.nl/onetime/holland-casino-nijmegen-is-het-beste-casino-van-nederland-2018). Ik ben nu al nieuwsgierig wat ze gaan doen als ze straks ook met het Holland Casino online komen, dat moet denk ik helemaal een klapper gaan worden!

Ibo

Oplichters ze beloven bergen met goud en ze geven hel op aarde blijf van daar ver weg preventie ja zal wel slager die ze vlees keurt.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in