Overslaan en naar de inhoud gaan

Overheid lanceert herpositioneringscampagne NL-Alert

De commercial laat zien dat het de gangbare norm is om het advies van het alarmeringsbericht op te volgen.
Ministerie van Justitie & Veiligheid lanceert herpositioneringscampagne NL-Alert
Ministerie van Justitie & Veiligheid lanceert herpositioneringscampagne NL-Alert
© DOT
Ministerie van Justitie & Veiligheid lanceert herpositioneringscampagne NL-Alert
Ministerie van Justitie & Veiligheid lanceert herpositioneringscampagne NL-Alert
© DOT

Ministerie van Justitie & Veiligheid lanceert herpositioneringscampagne NL-Alert

'Gevoel van eenheid'

De bureaus geven aan dat de commercial bewust het beeld van mogelijke rampspoed vermijdt en dat er in plaats daarvan positieve emoties en associaties aan toegevoegd zijn. Duidelijk moet worden dat ook andere mensen NL-Alert vertrouwen en het handelingsperspectief opvolgen waardoor er een gevoel van eenheid, van samen, ontstaat. De campagne moet impliciet overbrengen dat het normaal is om de boodschap van het NL-Alert op te volgen. 

Lees ook: Rijksoverheid start landelijke campagne tegen huiselijk geweld (DOT)

Bureau & Creatie: Open Now (DOT)

Regie & Productie TVC: Bram van Alphen voor HazazaH

Muziek TVC: Analogia

PR: HvdM

Media: Initiative Media

Verantwoordelijk bij Rijksoverheid: Josine Quist (Ministerie van Justitie & Veiligheid), Michiel Dammen & Charlotte Mattijssen (DPC)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in