Overslaan en naar de inhoud gaan

Jort Kelder legt uit hoe je echt bier moet drinken

Nieuwe Warsteiner-campagne met Nederlands bekendste dandy introduceert het Bieretiquette.
Jort Kelder legt uit hoe je echt bier moet drinken
Jort Kelder legt uit hoe je echt bier moet drinken
Jort Kelder legt uit hoe je echt bier moet drinken
Jort Kelder legt uit hoe je echt bier moet drinken

Etiquette-expert Jort Kelder legt in nieuwe commercial uit hoe bier gedronken moet worden. De campagne is onderdeel van de limited edition Bieretiquette-flessen die Warsteiner dit najaar in Nederland op de markt brengt. Het merk benadrukt nogmaals dat Duitsers anders omgaan met bier en dat Nederland nog een student is in die kunde.

related partner content for mobile comes here

De nieuwe commercials met dandy Kelder zijn een vervolg op de eerder dit jaar uitgebrachte campagne waarin het biermerk nieuwe gouden kratten introduceerde. In die kratten zijn nu tijdelijk de flessen te vinden met biertetiketten waarop een Bieretiquette wordt uitgelicht. Er worden elf verschillende varianten uitgebracht. 

Commercials Bieretiquette

Warsteiner Bieretiquette #1: Schuimkraag - Jort Kelder

Warsteiner Bieretiquette #2: Pietje Genau - Jort Kelder

Warsteiner Bieretiquette #3: Übercool - Jort Kelder

Inhaken op honger naar kennis

Met de Bieretiquette- campagne zegt Warsteiner in te haken op de honger naar bierkennis van de consument. ‘Op het gebied van speciaalbier wordt de consument steeds meer bijgebracht en nu is het aan heer Kelder om Nederland te onderwijzen in de categorie pilsener.’

Lees ook: Warsteiner en Jort Kelder zijn met zelfspot serieus over bier

De Bieretiquette

Bieretiquette
Bieretiquette Warsteiner

 

Credits:

Warsteiner: Arjan Barten, Denise Leeuwangh, Noud Peters Jort Kelder

Studio Beng Beng

CommunicatieKrachten

Dutch Moving Media / Han Snel

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in