Overslaan en naar de inhoud gaan

Menzis toont leefkracht in nieuwe campagne

De zorgverzekeraar lanceert een campagne rondom mensen die elk op hun eigen manier bezig zijn met leefkracht. Roorda tekent voor creatie.
Menzis
Menzis

Zorgverzekeraar Menzis lanceert een nieuwe campagne met mensen die elk op hun eigen manier bezig zijn met hun leefkracht. Roorda Reclamebureau ontwikkelde de campagne die op 17 oktober live gaat op TV, radio en in online media.

related partner content for mobile comes here

Al sinds 2014 is leefkracht een centraal onderdeel in de communicatie van Menzis. De nieuwe campagne is een vervolg op de eerdere campagne (2020) waarin de beweging naar een leefkrachtiger Nederland het uitgangspunt was. Met de nieuwe boodschap 'Leefkracht je hebt het in je',  brengt de zorgverzekeraar het dit keer dichter bij mensen. 

Joeri Jansen, creatief directeur Roorda: 'Om leefkracht echt tot leven te laten komen in de campagne maken we geen gebruik van acteurs maar zien we mensen in hun dagelijkse leven. Van een 80-jarige supper, tot een jong meisje dat herstelt van een darmafsluiting en een blinde man die door begeleid hard te lopen 20 kilo afviel.'

Zelf bedacht

In de campagne roept de zorgverzekeraar op om online de leefkrachtwijzer in te vullen voor tips en advies. Samen met de introductie van deze nieuwe campagneboodschap komt Menzis ook met een nieuwe merkbelofte: Zorg voor leefkracht. 

Carolien Bos, marketingmanager Menzis: De positieve kracht van gezond leven. Dat is leefkracht. Wat mij er zo in aanspreekt is dat we het allemaal bewust of onbewust nastreven, een gezond leven. Daarom ook leefkracht, je hebt het in je. We hebben het woord leefkracht jaren geleden zelf bedacht. Het heeft een stevig fundament. En iedereen die we het vragen en die we spreken geeft een er invulling aan die precies is wat wij ermee bedoelen.'

Credits

Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Maurice van Dijk, Jeroen Hamstra
Creatie en strategie: Roorda Reclamebureau
Agency producer: Marga Bierema
Regie: Ralf Demesmaeker (Eyeforce)
Producers: Michelle Krevetzky (Eyeforce) 
DOP: Tim Kerbosch
Research & casting: Sari Jacobs
Editor: Amber Hooijmans
Grading: Ruben Labree
Muziek: Most_Amsterdam
Geluid: Feike de Wit (Soundcircus) 
Fotografie: Anne van Zantwijk
Mediabureau: Mindshare

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in