Overslaan en naar de inhoud gaan

Lies onaangenaam verrast in 'frisse' voorjaarscampagne Kruidvat

De kids van single mom Lies hebben aan één schoonmaakdoekje genoeg...
lies kruidvat campagne
Lies denkt er het hare van
lies kruidvat campagne
Lies denkt er het hare van

Single mom Lies, misschien wel het leukste reclamepersonage van dit moment, is in de nieuwe Kruidvat-campagne helemaal klaar voor de lente. 

related partner content for mobile comes here

De tv-commercial vertoont de nodige gelijkenissen met de vorige 'Fris & fluitend'-campagne van precies een jaar geleden, waar eveneens Lies' kroost haar goede humeur op de proef stelt.

In de tv-commercial zien we de kids ijverig in de weer met de grote voorjaarsschoonmaak. Eerst de vaat, dan de vloer, de oven en het toilet. Alles wordt gepoetst en gedaan. En dat alles met maar één doekje, want dat is lekker voordelig... Het gezicht van Lies spreekt boekdelen.

De campagne, vanaf maandag te zien op tv, wordt verder ondersteund in de folders en op de winkelvloer van Kruidvat. Ook is er een social campagne met het thema 'Frisness'; door te multitasken kun je én fit worden én het huis een voorjaarsschoonmaak geven, aldus Kruidvat. Zowel Lies als influencers van de zogenoemde Kruidvat Squad zijn met deze oefeningen aan de slag gegaan.

De campagne is wederom ontwikkeld door DDB Unlimited, dat sinds december gefuseerd is met 180 Amsterdam. Kruidvat werd vorig jaar uitgeroepen tot Adverteerder van het Jaar bij de San Accent.

Credits:
Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Productiehuis: Annomann
Media: GroupM en Greenhouse Group
Social media: Blossom
Concept en uitvoering TV en social: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in