John Lewis kiest in kerstcommercial voor de kracht van een lief gebaar
Warenhuisketen John Lewis presenteert een nieuwe Kerstcommercial waar elk jaar reikhalzend naar uit wordt gekeken. Dit jaar draagt de video de titel Give a little love.
De campagne is ontwikkeld door Adam & Eve/DDB. Met de video wil de keten oproepen om aardiger te zijn voor elkaar, geïnspireerd door de omgangsnormen van de Britten tijdens de coronapandemie.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaDiversiteit aan animaties
De twee minuten durende film laat negen verschillende ‘scenes’ zien. Elke shot toont een ander soort animatie waarbij elk beeld een geste van liefdadigheid uitdraagt, omdat: ‘Een klein gebaar een positieve kettingreactie kan oproepen.’
John Lewis en Waitrose Kerstcommercial 2020
De Kerstcommercial van 2019
Lees ook: John Lewis en Waitrose slaan handen ineen voor kerstcampagne
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid