Overslaan en naar de inhoud gaan

John Lewis kiest in kerstcommercial voor de kracht van een lief gebaar

Reikhalzend wordt jaarlijks uitgekeken naar het Kerst-huzarenstukje van de warenhuisketen uit het Verenigd Koninkrijk.
John Lewis en Waitrose lanceren kerstfilm 2020
John Lewis en Waitrose lanceren kerstfilm 2020
© Eve/DDB
John Lewis en Waitrose lanceren kerstfilm 2020
John Lewis en Waitrose lanceren kerstfilm 2020
© Eve/DDB

Warenhuisketen John Lewis presenteert een nieuwe Kerstcommercial waar elk jaar reikhalzend naar uit wordt gekeken. Dit jaar draagt de video de titel Give a little love.

related partner content for mobile comes here

De campagne is ontwikkeld door Adam & Eve/DDB. Met de video wil de keten oproepen om aardiger te zijn voor elkaar, geïnspireerd door de omgangsnormen van de Britten tijdens de coronapandemie.

Diversiteit aan animaties

De twee minuten durende film laat negen verschillende ‘scenes’ zien. Elke shot toont een ander soort animatie waarbij elk beeld een geste van liefdadigheid uitdraagt, omdat: ‘Een klein gebaar een positieve kettingreactie kan oproepen.’ 

John Lewis en Waitrose Kerstcommercial 2020

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Christmas 2020 Ad | Give A Little Love | Waitrose & John Lewis

De Kerstcommercial van 2019

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Christmas 2019 Ad | John Lewis & Partners and Waitrose & Partners

Lees ook: John Lewis en Waitrose slaan handen ineen voor kerstcampagne

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in