Overslaan en naar de inhoud gaan

Oscar-winnaar Taika Waititi brengt nieuw Kerst-epos Coca-Cola

De boodschap van het heldendicht is zoet: ‘Deze Kerst, geef iets dat alleen jij kan geven.’
Oscar-winnaar Taika Waititi brengt nieuw Kerst-epos Coca-Cola
Oscar-winnaar Taika Waititi brengt nieuw Kerst-epos Coca-Cola
© Wieden + Kennedy
Oscar-winnaar Taika Waititi brengt nieuw Kerst-epos Coca-Cola
Oscar-winnaar Taika Waititi brengt nieuw Kerst-epos Coca-Cola
© Wieden + Kennedy

Coca-Cola lanceert een nieuwe Kerstcommercial, ontwikkeld door Wieden + Kennedy. Het twee en een halve minuut durende epos vertelt het verhaal van een vader die de gure elementen beslecht om een brief van zijn dochter te bezorgen bij de Kerstman op de Noordpool. De video is geproduceerd door Oscar-winnaar Taika Waititi, bekend van onder andere Jojo Rabbit, Thor Ragnarok en Star Wars. De boodschap van Coca-Cola voor Kerstmis 2020 is zoet: ‘Deze Kerst, geef iets dat alleen jij kan geven.’ 

related partner content for mobile comes here

Coca-Cola Kerstvideo 2020

Coca-Cola Christmas Commercial 2020

Lees ook: 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Bugmenot Not

Vreselijk!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in