Overslaan en naar de inhoud gaan

Alles in de hand-campagne ING vergroot concrete dienst ‘magisch’ uit

De bank wil de internationale slogan ‘Do your thing’ tot leven brengen.
Alles in de hand-campagne ING vergroot concrete dienst ‘magisch’ uit in nieuwe commercial.
Alles in de hand-campagne ING vergroot concrete dienst ‘magisch’ uit in nieuwe commercial.
© Wunderman Thompson / We are Blossom
Alles in de hand-campagne ING vergroot concrete dienst ‘magisch’ uit in nieuwe commercial.
Alles in de hand-campagne ING vergroot concrete dienst ‘magisch’ uit in nieuwe commercial.
© Wunderman Thompson / We are Blossom

ING lanceert Alles in de hand-campagne. De bank wil laten zien waar vrijheid toe leidt als men ‘in charge is’ over de eigen bankzaken. Hiervoor wordt een concrete dienst van de bank uitvergroot in de nieuwe commercial: het blokkeren en deblokkeren van de bankpas. De campagne is ontwikkeld door Wunderman Thompson en We are Blossom. 

related partner content for mobile comes here

Volgens de ING voel je je vrij wanneer de bankzaken geregeld zijn omdat je pas dan kunt doen wat je echt belangrijk vindt. Met deze gedachte wil ING in Nederland de internationale slogan ‘Do your thing’ tot leven brengen, want: ‘Het is de purpose van de ING om mensen vooruit te helpen, zowel privé als zakelijk.’

ING - Alles in de hand

Mobiel bankieren belangrijker

Lukas Kreutzer, area lead branding, Advertising & Sponsoring bij ING geeft het belang van controle over bankzaken aan: ‘ In deze campagne tonen we hoe je met de ING Mobiel Bankieren App ‘alles in de hand hebt’. Zelf de touwtjes in handen hebben om de dingen te kunnen doen die je wil. Zeker in tijden van Corona is het gebruik van onze Mobiel Bankieren App nog belangrijker geworden. Met de app hoeven mensen niet het huis uit en kunnen ze thuis hun bankzaken regelen.’

'Magisch uitvergroten'

Nik Sluijs, senior creative bij Wunderman Thompson: ‘Uiteindelijk droomt niemand van ‘controle op zijn/haar bankzaken’, maar willen we allemaal meer vrijheid om te doen wat voor ons belangrijk is. Daarom start de campagne vanuit diensten en proposities van ING, maar draait het vooral om het gevoel van vrijheid waar dit toe leidt. Dit laten we zien door een concrete dienst van ING magisch uit te vergroten. Zo verschuiven we de focus van instrumenteel naar emotioneel.’

De campagne wordt uitgezet op tv en online in de vorm van pre-rolls, bumpers, social, digitale radio en radio.

Lees ook: Wunderman Thompson integreert alle Benelux-activiteiten. 'Geen reorganisatie'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in