Overslaan en naar de inhoud gaan

Iglo partnert met RTL-programma Eigen Huis en Tuin: ‘Alle beetjes helpen’

Het merk wil bewustwording creëren rondom koken met diepvriesproducten. Maar waar is Kapitein Iglo gebleven?
Iglo
Iglo
Iglo
Iglo

Bewustwording creëren rondom koken met diepvriesproducten en consumenten laten ontdekken hoe ze deze kunnen inzetten in hun vaste, maar ook nieuwe recepten; dat is de doelstelling van de merkcampagne ‘Alle beetjes helpen’ van Iglo. De kern van de campagne is een langdurig partnerschap met het langlopende tv-programma van RTL Eigen Huis en Tuin: Lekker Leven. Aan televisiechef Hugo Kennis de taak om koken met diepvriesproducten weer op de kaart te zetten. Iglo zegt de campagne te baseren op het inzicht dat mensen vandaag de dag op zoek zijn naar gemakkelijke, betaalbare, snelle, voedzame, lekkere, duurzame maaltijden ‘die bij iedereen in de smaak vallen’.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in