Iglo partnert met RTL-programma Eigen Huis en Tuin: ‘Alle beetjes helpen’
Het merk wil bewustwording creëren rondom koken met diepvriesproducten. Maar waar is Kapitein Iglo gebleven?
Bewustwording creëren rondom koken met diepvriesproducten en consumenten laten ontdekken hoe ze deze kunnen inzetten in hun vaste, maar ook nieuwe recepten; dat is de doelstelling van de merkcampagne ‘Alle beetjes helpen’ van Iglo. De kern van de campagne is een langdurig partnerschap met het langlopende tv-programma van RTL Eigen Huis en Tuin: Lekker Leven. Aan televisiechef Hugo Kennis de taak om koken met diepvriesproducten weer op de kaart te zetten. Iglo zegt de campagne te baseren op het inzicht dat mensen vandaag de dag op zoek zijn naar gemakkelijke, betaalbare, snelle, voedzame, lekkere, duurzame maaltijden ‘die bij iedereen in de smaak vallen’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid