Overslaan en naar de inhoud gaan

Eneco wil gasbesparing vergroten met 'Gasbespaarbubbel'

De begeleidende campagne is van de hand van Publicis Creative.
eneco
De Gasbespaarbubbel van Eneco.
eneco
De Gasbespaarbubbel van Eneco.

Om het bewustzijn van Nederlanders te vergroten rond 'besparing met een hybride warmtepomp' lanceert energieleverancier Eneco de zogenoemde Gasbespaarbubbel. De begeleidende campagne is ontwikkeld door Publicis Creative. 

related partner content for mobile comes here

Het gaat om een 'interactieve experience' die via een grote bubbel moet laten zien hoeveel gas er bespaard kan worden. De gebruiker kan de grootte van de Gasbespaarbubbel vervolgens vergelijken met 'objecten in en rond het eigen huis, een olifant of een vuurtoren', aldus Eneco. 

Eneco is hiermee naar eigen zeggen de eerste Nederlandse energieleverancier die door gebruik van AI en VR gasbesparing inzichtelijk maakt, met als doel mensen te motiveren 'een duurzame stap' te zetten.

Eneco: 'Hybride warmtepompen zijn vandaag de dag een van de meest overwogen en in het oog springende oplossingen om stappen te zetten richting verduurzaming. En juist omdat de impact op gasbesparing met een hybride warmtepomp zo groot is, tot wel 70%, vragen we er aandacht voor.'

De campagne wordt uitgerold op diverse eigen online kanalen van Eneco. Bekijk de campagnesite hier

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in