Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 33 Esprix nominaties

Bij de Esprix kiezen merken en makers samen het beste werk van Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
© Esprix
Miniatuurvoorbeeld
© Esprix

De jury maakt op 23 mei tijdens de uitreiking bij EYE Filmmuseum in Amsterdam bekend met welke kleur – brons, zilver of goud – de nominaties zijn bekroond.

related partner content for mobile comes here

Inzendingen voor de Esprix worden gelijkwaardig beoordeeld op het creatieve idee en het resultaat. Deze manier van beoordelen weerspiegelt de samenstelling van de jury. De oogst van dit jaar, 33 nominaties, vertegenwoordigt het beste werk van 2017.
 

De genomineerden per categorie zijn:

Financial 
Het leven van een voetbalhesje
ING Nederland
J. Walter Thompson Amsterdam, Pink Rabbit, MRTN, Studio Alfred Klaassen, Massive Music, Crabsalad, Martijn van Broekhuizen                                                   

Zo maakt geld gelukkig
ASN Bank
Selmore, Vizeum, Jalt

Kaan’s Stream Store
ABN AMRO
Buutvrij for life, Big Shots, Amsterdam Sign Painters, This Page Amsterdam, Newslab

Employer branding & employee engagement
Pro-anti 2017
ProRail
Ogilvy & Mather Amsterdam, Initiative, Lab3, Laspost, John Beckers, Paul Hensen Motion Graphic Design

Reinventing the world of banking
ABN AMRO
UM Studio’s, The Next Web

Innovation & transformation
Hoe vlogger Evert_45 verhalen uit de oorlog tot leven bracht
KPN
N=5, Mindshare Nederland

Pay with Views
Opel Nederland
J. Walter Thompson Amsterdam, Carat, iProspect, Isobar

PON – Connected Car
Pon’s Automobielhandel
Achtung!mcgarrybowen, Branddoctors, SIOUX

RouteTour
ŠKODA
Selmore, Digitas

Small budget
Sociaal afhaalpunt
Zonnehuisgroep Amstelland
ETCETERA

Vrij van bezet
Amsterdams 4 en 5 comité
Lemon Scented Tea

Telecom & utilities
Ben #ananas
Ben ® (T-Mobile)
Etcetera, Red Urban, Daybreak, Databay, DPPLR, Initiative

Guide of Thrones, the fastest way to get up to speed with Game of Thrones
VodafoneZiggo
OMD, MediaMonks, J. Walter Thompson Amsterdam       

#hatersgonnalove – Tele2 geeft liefde aan online haters
Tele2
INDIE Amsterdam

Hoe vlogger Evert_45 verhalen uit de oorlog tot leven bracht
KPN
N=5, Mindshare Nederland

Durables
Rulebreakers
Samsung Electronics Benelux
Cheil Amsterdam

Miele PowerWash
Miele   
Buutvrij for life, Schaalwerk, Since '88, MOJO

Porsche - Into the Frame
Pon’s Automobielhandel (Volkswagen)
Achtung!mcgarrybowen, Oxford House, Epidemic Sounds, David de Jong Photography, Egotribe

Pay with Views
Opel Nederland
J. Walter Thompson Amsterdam, Carat, iProspect, Isobar

Volkswagen – Roboboy
Pon’s Automobielhandel         
Achtung!mcgarrybowen, Pink Rabbit, Robot Kittens, Moonfox (supported by Mister Tody), Mediacom, MRTN, Captcha!, Soundcircus

Welcome Home
Ford Nederland
Ogilvy & Mather Amsterdam, Cam David, Pink Rabbit. Captcha!, Audentity, Mindshare Nederland

Retail
Bol.com- De Winkelwagen
Bol.com
Buutvrij for life, Schaalwerk, IOIA, Made for Digital, LEWIS Communications, RVDA

Een Valentijn om nooit te vergeten
Bol.com|
Etcetera, Lewis PR, MEC

FMCG
#playbold
Doritos, PepsiCo Nederland
Fitzroy, OMD Nederland, Divimove

Not for profit
KWF kankerbestrijding lampionnencampagne 2017
KWF Kankerbestrijding
KAPOOOW

FSHD ‘A comedian’s worst nightmare’
FSHD Stichting
Grey Amsterdam, Hummelinck, Stuurman Theaterbureau, Chapter Amsterdam, Skybox, Linden & barbosa

Sociaal Afhaalpunt
Zonnehuisgroep Amstelland
ETCETERA

Stop de regelgekte!
GGZ Nederland
ETCETERA, RED URBAN, OMD, DPPLR

BtoC
Laat jij jouw jongen genoeg jongen zijn
SIRE
Grey Amsterdam, Chapter Film & Motion Design, Skybox, Soundcircus, SOORTY, De Issuemakers, MeMo2, JC Decaux, Jean  Mineur Mediavision, DSM

KWF kankerbestrijding lampionnencampagne 2017
KWF Kankerbestrijding
KAPOOOW

Six Minute Stories
Zorg en Zekerheid
Dawn

#playbold
Doritos, PepsiCo Nederland
Fitzroy, OMD Nederland, Divimove

BtoB
CMOtalk
Energize

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in