Overslaan en naar de inhoud gaan

Toch geen 1 aprilgrap: AXE introduceert duurste deodorant ter wereld

Het merk stuurt een extra persbericht, want deze ludieke actie gaat het deodorantmerk echt uitvoeren.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Deodorantmerk AXE presenteert de duurste deodorant ter wereld: een 14-karaats gouden AXE Gold bodyspray ter waarde van 25.000 euro. Je hebt het bericht misschien al langs zien komen, want veel media dachten dat het ging om een 1 aprilgrap.

related partner content for mobile comes here

Te koop of te winnen


Nu blijkt dat de gouden deodorant toch echt te koop is in de webshop. Wie 'm wil hebben maar er niet zoveel geld voor over heeft, kan vanaf volgende week een bus Gold bodyspray winnen bij drogisterij Kruidvat. De gouden bodyspray wordt geleverd in een luxe op maat gemaakte koffer, inclusief certificaat en taxatierapport.

Nu blijkt dat de gouden deodorant toch echt te koop is in de webshop. Wie 'm wil hebben maar er niet zoveel geld voor over heeft, kan vanaf volgende week een bus Gold bodyspray winnen bij drogisterij Kruidvat. De gouden bodyspray wordt geleverd in een luxe op maat gemaakte koffer, inclusief certificaat en taxatierapport.

Xaviera Wong A Soy van pr-bureau Glasnost: 'Deze ludieke actie is uitgevoerd door AXE zelf. Wij verzorgen de pr en we dachten al dat de timing voor verwarring zou kunnen zorgen. Dat was juist een reden om vóór 1 april een bericht te sturen. Van dat moment konden we mooi gebruik maken.'

Tweede persbericht


Het pr-bureau stuurt vandaag een tweede bericht, waarin ze aangeven dat het geen geintje is. De actie is bedoeld om de nieuwe geurvariant AXE Gold onder de aandacht te brengen. Die is gewoon in de winkel te koop en kost lang niet zoveel als de 14-karaats gouden variant.

Het pr-bureau stuurt vandaag een tweede bericht, waarin ze aangeven dat het geen geintje is. De actie is bedoeld om de nieuwe geurvariant AXE Gold onder de aandacht te brengen. Die is gewoon in de winkel te koop en kost lang niet zoveel als de 14-karaats gouden variant.

Bij deze campagne hoort ook introductievideo, geproduceerd door Framez Productions. Deze studio is bekend van videoclips van Nederlandse hiphop artiesten, zoals Ronnie Flex, Bizzey en Lil’ Kleine.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Volgens Glasnost  zijn er nog geen bestellingen geplaatst op moment van schrijven, maar wordt de campagne 'goed ontvangen door de doelgroep'. 

Brand manager Ram Huigen: 'We zien dat luxe en succes belangrijke onderdelen zijn van de levensstijl van jonge mannen. Speciaal voor hen introduceren wij dan ook de gouden bodyspray. Hiermee bieden we ze naast een lekkere geur, ook een uniek en kostbaar product.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in