Pepsi Max lanceert nieuwe blikverpakking met onder andere Lionel Messi


Pepsi Max komt met limited edition-verpakkingen voor de zwarte blikjes cola waar verschillende topvoetballers op worden afgebeeld. Deze nieuwe verpakking is onderdeel van de internationale campagne ‘Love it. Live it. Football.’ en voor deze campagne is ook een tv-commercial geproduceerd.
In Nederland prijkt Lionel Messi op het blikje cola van Pepsi. Andere voetballers uit deze campagne zijn Marcelo, Toni Kroos, Dele Alli en Carli Lloyd. De atleten zijn ook te zien in de commercial, waarin zij op straat een balletje trappen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe portretten van de spelers op de blikken zijn vastgelegd door fotograaf Danny Clinch. Voor het ontwerp van de verpakking heeft Pepsi verschillende kunstenaars uit het thuisland van de sporters benaderd.
Diego Jimenez (alias DIYE, Argentinië), Bicicleta Sem Freio (Brazilië), Dennis Schuster (alias DXTR, Duitsland), Kim Sielbeck (VS) en Iain Macarthur (VK) mochten een ontwerp aanleveren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid