Bol.com maakt het goed met klanten bij wie het helemaal misging
Webshop Bol.com lanceert tweede reeks van de online campagne Goedmaker. Met deze campagne worden klanten bij wie de bestelling anders liep dan verwacht, verrast met een ludieke tegemoetkoming. Door het hoge bereik van 1 miljoen mensen (waarvan 385.000 organisch) en de positieve reacties (70% van de reacties waren positief) gaat Bol.com voor een nieuwe ronde.
Jongensdroom komt uit
Vandaag is de eerste video geplaatst met teleurgestelde Milo in de hoofdrol. Zijn verjaardag viel in duigen omdat z'n skelter niet werd bezorgd. Bol.com wil dit rechtzetten met een nieuw feest; Milo krijgt een skelter en een grote skelterbaan voor zijn huis. Hij heeft de verjaardag van zijn leven en de (kinder)champagne vloeit rijkelijk.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaOlav van Dam, manager social media bij Bol.com: ‘We vinden het belangrijk om uit te dragen dat als we een fout maken, we er ook alles aan doen om het recht te zetten. De bol.com Goedmaker is daar een voorbeeld van.’
Deze campagne is ontwikkeld door Yune en de video’s worden gemaakt in samenwerking met Made for Digital.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidWij hadden een een buitenbankje besteld bij bol. com voor burendag. Om het zelf mmet de buurtjes in elkaar te zetten. 3weken voor burendag besteld en meerdere keren gebeld wazr het bankje bleef. Op vrijdag de 22 sept. nog een keer gebeld, maar ze konden het voor de volgende dag niet bij ons bezorgen. Alles afgebeld en een andere leverancier benaderd voor een zelfde bank. Dat bedrijf heeft alles in het werk gesteld en s.avonfs om 11 uur nog bezorgd. We zijn nu toch angstig om nog wat te besyellen.
Download Kodi https://kodi.software/ for Android
kitni nari https://showbox.run/ kinti sari.
123 A.K https://dltutuapp.com/tutuapp-download/ Road, Carlifornia,