Biermerk Texels lanceert eerste nationale campagne
Bierbrouwer Texels lanceert zijn eerste nationale merkcampagne met de naam Op z'n Texels. De campagne zet het meest bekende bier van Texels centraal, de Skuumkoppe. Bureau Alfred International heeft de campagne ontwikkeld. Het bureau is sinds vorig jaar het lead agency van Texels. De campagne start met (digital) outdoor en social media. Later volgen andere kanalen.
Laurens Pot, Senior Brandmanager Texels: 'De Texelse bierbrouwerij en Skuumkoppe zijn al jaren een begrip op Texel. We koesteren het eiland, brouwen hier ons bier en gunnen iedereen in Nederland een mooi glas Texels Speciaalbier. Met deze nieuw campagne willen we de eigenzinnigheid van de Texelse bierbrouwerij en van Texel zelf benadrukken, zonder te overdrijven.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaHeineken
Bierbrouwer Heineken nam zijn kleinere branchegenoot Texelse Bierbrouwerij in november 2020 over. Texelse Bierbrouwerij zocht een partner om strategisch te kunnen doorgroeien en zijn beschikbaarheid in de horeca te verbeteren. Het merk blijft op Texels en werkt nog steeds autonoom.
Vorig jaar nieuwe merkidentiteit
In juli 2021 lanceerde Texels een nieuwe merkidentiteit met een bijbehorende campagne. De nieuwe uitstraling werd online en offline uitgerold, onder andere via een nieuw logo, branding, verpakking en website.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid