AccorHotels wil engagement bieden met spel op Facebook Messenger
De hotelketen wil millennials kennis laten maken met zijn kamers via Facebook Messenger.
AccorHotels komt met ‘Riddle Room’, een spel dat je via Facebook Messenger speelt. Tijdens de 30-dagen durende campagne kunnen gebruikers raadsels oplossen en maken zij kans op een hotelovernachting. Het spel kwam tot stand in samenwerking met reclamebureau Roorda.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Uniek kijkje in de kamers
Met het spel wil AccorHotels millenials kennis laten maken met de kamers door middel van carrousels, 360 graden foto’s, geluidsfragmenten, animaties, video’s, emoji interacties, hulplijn via Messenger, hints en easter eggs.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe hotelketen vindt Facebook Messenger hiervoor een geschikte tool omdat de doelgroep voornamelijk online oriënteert op een hotelkamer.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid