Overslaan en naar de inhoud gaan

AccorHotels wil engagement bieden met spel op Facebook Messenger

De hotelketen wil millennials kennis laten maken met zijn kamers via Facebook Messenger.
Miniatuurvoorbeeld
© AccorHotels
Miniatuurvoorbeeld
© AccorHotels

AccorHotels komt met ‘Riddle Room’, een spel dat je via Facebook Messenger speelt. Tijdens de 30-dagen durende campagne kunnen gebruikers raadsels oplossen en maken zij kans op een hotelovernachting. Het spel kwam tot stand in samenwerking met reclamebureau Roorda.

related partner content for mobile comes here

Uniek kijkje in de kamers

Met het spel wil AccorHotels millenials kennis laten maken met de kamers door middel van carrousels, 360 graden foto’s, geluidsfragmenten, animaties, video’s, emoji interacties, hulplijn via Messenger, hints en easter eggs.

De hotelketen vindt Facebook Messenger hiervoor een geschikte tool omdat de doelgroep voornamelijk online oriënteert op een hotelkamer. 

 

Visuele hotelbeleving

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in