Overslaan en naar de inhoud gaan

Zigt neemt MediaScience over

Met de overname versnelt Zigt zijn groei op gebied van onder andere digitale marketing en data.
Zigt
Zigt

Zigt, in 2019 nog mediabureau van het jaar, neemt alle aandelen van digitaal campagnebureau MediaScience over. De medewerkers van MediaScience verhuizen eind deze maand naar het kantoor in Hoofddorp en worden onderdeel van de bestaande Zigt-organisatie. Voor zowel Zigt- als MediaScience-klanten betekent dit een versteviging van de dienstverlening en is er een sterkere propositie richting de markt. 

related partner content for mobile comes here

‘We hebben er vertrouwen in dat we tezamen met de professionals van MediaScience nog beter aan alle klantvragen kunnen voldoen.’ aldus Rogier Bruggeman, directeur van Zigt. Joost Istha, oprichter van Zigt vult aan: ‘Met de overname van MediaScience versnellen we ook onze groei op het gebied van onder meer digitale marketing en data. We hebben de ambitie om ook daar de beste in te zijn. Wat we altijd al waren verandert niet: succesvol voor klanten, flexibel, transparant en het nationale alternatief in de Benelux.’   

René Zeedijk, mede-oprichter en directeur van MediaScience zal binnen Zigt de rol van Directeur business development gaan vervullen en wordt onderdeel van het managementteam. Rogier Bruggeman houdt als Algemeen Directeur de algehele dagelijkse leiding over Zigt. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in