Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijftig bureaus op tweede editie Rotterdamse Agency at Night

Zowel gevestigde namen als nieuwkomers hebben zich aangemeld.
somention
Bezoekers bij Somention op Agency at Nigth vorig jaar.
somention
Bezoekers bij Somention op Agency at Nigth vorig jaar.

Zo'n vijftig bureaus hebben zich aangemeld voor de tweede editie van Agency at Night, dat volgende week vrijdag 16 mei in Rotterdam plaatsvindt. Zo'n vijftig creatieve en digitale bureaus openen hun deuren voor iedereen die nieuwsgierig is naar de Rotterdamse creatieve industrie. Agency at Night biedt zodoende een 'exclusief kijkje in de keuken van de creatieve top' van de Havenstad.

Jeroen Wolfs, organisator: 'We willen een platform bieden voor oriënterende klanten, relaties, studenten en andere nieuwsgierige geesten die willen zien wat er achter de gesloten van de Rotterdamse bureaus afspeelt.'

Zowel gevestigde namen als nieuwkomers openen hun deuren, waaronder Dept, Fabrique, ARA, Somention, iO en Zuiver Groep.

Uiteenlopende sessies

Wolfs: 'Elk bureau organiseert uiteenlopende sessies. Op de manier kun je het programma volledig afstemmen op jouw eigen interesses. Het wordt een dynamische avond waar je kunt leren, netwerken en de nieuwste trends ontdekt.'

Vorig jaar, tijdens de eerste editie van Agency at Night, deden er 46 bureaus mee en noteerde de organisatie zo'n 4.500 bezoekers. Wolfs: 'Fantastisch dat zoveel bureaus de deuren openen en hun werk willen delen met een breder publiek.'

Adnight

Het is geen verrassing dat zowel het concept als de naam Agency at Night sterke gelijkenissen vertoont met het Amsterdamse Adnight dat al sinds 2017 bestaat. Maar dat is een logische samenloop van omstandigheden, stelde Wolfs vorig jaar in Adformatie. 'Natuurlijk gebeurt er veel in Amsterdam op creatief gebied, het is immers de hoofdstad. Het is dan aan de omliggende steden, zoals Rotterdam, om te laten zien wat wij in huis hebben en dat hier óók mooie dingen gebeuren.'

Meer informatie bij agencyatnight.nl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in