
De Unie van Waterschappen heeft Johnny Wonder gekozen als bureau voor zijn publiekscampagnes voor de komende drie jaar. Daaronder vallen onder meer de Waterschapsverkiezingen van 2027.
Een 'uitgebreid aanbestedingstraject' ging aan de keuze vooraf. Welke bureaus er naast Johnny Wonder deelnamen, is niet bekend.
Klimaatverandering
Willem Wensink, directielid Unie van Waterschappen: 'Met de gezamenlijke communicatie van de 21 waterschappen willen we laten zien hoe belangrijk het waterbeheer voor ons land is, zeker in het licht van alle uitdagingen op het gebied van klimaatverandering. Daar willen we de komende periode -samen met Johnny Wonder- extra op inzetten.'
Michiel de Vries, managing director Johnny Wonder: 'De negatieve gevolgen van klimaatverandering zijn voelbaar in ons land. Van schade aan funderingen door droogte tot waterlast in natte periodes en de afname van de biodiversiteit. Voor de waterschappen ligt op zulke thema's een enorme opdracht. Het is een mooi vooruitzicht dat we daaraan als Johnny Wonder met creatieve oplossingen en campagnes mogen bijdragen.'
Johnny Wonder uit Amsterdam werkt verder voor maatschappelijke merken als Helpwanted, Rutgers en de Gemeente Amsterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee