Overslaan en naar de inhoud gaan

Uncommon People slaat de handen ineen met talentadviesbureaus in het buitenland

Het Nederlandse bureau gaat een samenwerking aan met bureaus in New York en Londen.
Uncommon People
Het team
© Afbeelding: aangeleverd
Uncommon People
Het team
© Afbeelding: aangeleverd

Uncommon People, een Amsterdams adviesbureau dat leidinggevenden en ander talent in de adtech- en digitale mediawereld plaatst bij bedrijven, gaat een samenwerking aan met twee buitenlandse bureaus. Door de handen ineen te slaan met Relish Global (Londen) en Searchlight (New York) willen de partijen een wereldwijd headhunting-netwerk creëren. 

related partner content for mobile comes here

Uncommon People is in 2019 opgericht door Eric Snelleman en Kees de Jong en heeft inmiddels ook een kantoor in Australië. Het bedrijf telt twintig medewerkers verspreid over diverse continenten en wil 'op korte termijn' ook een vestiging in Singapore openen. 

De Jong: reguliere recruiters missen de expertise

'Het probleem is dat generalistische recruiters in de branche niet genoeg kennis hebben van de digitale reclame, adtech of martech, en ze hebben niet de genuanceerde expertise om te begrijpen welk type persoon een merk, bureau of adtech-aanbieder nodig heeft. Deze joint venture stelt ons in staat om talent over de hele wereld te zoeken en te vinden voor elke andere markt in de wereld', aldus de Jong. 'Onze klanten zijn wereldwijd en ze streven ernaar om het beste talent voor hun bedrijf vinden via één talentbureau. We zijn nu in een positie om op te treden als die wereldwijde leverancier via onze allianties met Relish Global en Searchlight.'

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in