Overslaan en naar de inhoud gaan

The Media Nanny wordt onderdeel Sports Entertainment Group

Eigenaar José Woldring komt ook in de board.
Jose
Jose

The Media Nanny en SEG (Sports Entertainment Group) gaan verder als één bedrijf. Het pr-managementbureau blijft internationaal opereren en krijgt er naast het huidige klantenportfolio internationale artiesten en sporters bij. SEG krijgt naast voetbal, wielrennen en Esports de divisie SEG Artists bij. Woldring komt ook in de board.

related partner content for mobile comes here

'In een tijd waarin veel bedrijven uit onzekerheid samenwerkingen en fusies ‘on hold’ zetten, zien Kees Vos (SEG) en José Woldring (The Media Nanny) dat juist nu fuseren en daarmee de krachten bundelen vele nieuwe kansen kan bieden aan alle partijen in de sport-, media- en entertainmentindustrie', staat in het persbericht. De omzet van The Media Nanny is door de coronacrisis gehalveerd en dat heeft de fusie versneld.

Woldrng: '​Vorig jaar begon het bij mij te kriebelen om nog verder door te groeien en met The Media Nanny te verbreden. Al tijdens de eerste gesprekken met Kees en het team van SEG wist ik: dit gaat werken. We delen dezelfde visie en passie op vele vlakken en er was gelijk een hele goede energie tussen Kees en mij. Dat is voor mij heel belangrijk in een samenwerking als deze.'

Kees Vos, ceo en oprichter van SEG: 'José heeft in tien jaar tijd een uniek entertainmentbedrijf weten neer te zetten, dat prima past binnen de groeistrategie van SEG. De pr- en marketingexpertise van The Media Nanny is een mooie aanvulling op onze bestaande dienstverlening.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in