Overslaan en naar de inhoud gaan

TBWA uitgeroepen tot Adweek's 2021 Global Agency of the Year

The Disruption® Company werd erkend voor zijn zakelijke groei, creatieve product, innovatie focus en kracht over de hele wereld.
Partner
TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

TBWA Global Agency of the Year
TBWA Global Agency of the Year
TBWA Global Agency of the Year
TBWA Global Agency of the Year

TBWA\Worldwide is uitgeroepen tot 2021 Global Agency of the Year door Adweek, een bekend Amerikaans reclamevakblad. Een mooie erkenning waarbij alle bureaus binnen het grote TBWA-collectief trots mee mogen vieren. Anaka Kobzev, Global Head of Communications, vertelde dan ook: This is especially great recognition because all of our agencies around the collective can celebrate and take ownership of it.

"In een van de meest competitieve jaren die de selectiecommissie van Adweek ooit heeft meegemaakt, is TBWA\Worldwide unaniem gekozen als Global Agency of the Year voor 2021", aldus David Griner, International Editor, Adweek.

Het TBWA team in New York op Times Square met onder andere Troy Ruhanen en Anaka Kobzev
Het TBWA team in New York op Times Square met onder andere Troy Ruhanen en Anaka Kobzev

10.000 creatieve geesten

"Wederom uitgeroepen worden tot Global Agency of the Year is een enorme eer en een beloning voor de meer dan 10.000 creatieve geesten in ons collectief die met hun talent, doorzettingsvermogen en vindingrijkheid deze erkenning hebben waargemaakt", zegt Troy Ruhanen, CEO van TBWA\Worldwide. "Het valideert onze 'Always in Beta'-mentaliteit en ons streven naar voortdurende innovatie. Van de ontwikkeling van DisruptionX en het gebruik van creativiteit om de hele merkervaring te beïnvloeden, tot de manier waarop ons innovatieplatform NEXT onze bureaus helpt om innovatie-incubators te worden, tot de uitstekende bedrijfsprestaties en creatieve producten van onze bureaus over de hele wereld, 2021 was een uitzonderlijk jaar, maar onze beste dagen liggen nog voor ons."

Ruhanen voegde daaraan toe: "We zijn ook onze klanten dankbaar dat ze hun merken aan ons toevertrouwen. Zonder hun voortdurende partnerschap en hun geloof in Disruption, is dit allemaal niet mogelijk."

Nederlandse vertegenwoordiger van het collectief, TBWA\NEBOKO, is trots dat zij onderdeel uitmaken van het collectief. Rik Ledder, CEO van TBWA\NEBOKO zegt “We hadden pre-Covid altijd al veel contact met elkaar binnen het collectief, maar het lijkt wel alsof door de nieuwe norm van Teamsen en Zoomen, onze collega’s in het buitenland even dichtbij zijn als degenen in Nederland. Deze eervolle prijs van het vakkundige Adweek maakt ons wederom trots om deel uit te mogen maken van dit collectief.”

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in