Overslaan en naar de inhoud gaan

Pepijn Rooijens wordt creatief directeur bij Natwerk

Reinier Steures (managing director Natwerk): 'Toen Rooijens vertelde dat hij HavasLemz had verlaten, heb ik als een havik toegeslagen.'
Rooijens
Rooijens

Pepijn Rooijens is begonnen als creatief directeur bij bureau Natwerk. Samen met oprichters Frank de Ruwe en Rufus Ketting zit hij in creatieve directie. Ook wordt hij verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding met Daantje Dammers en Reinier Steures.

related partner content for mobile comes here

Rooijens was medeoprichter van Dawn en werkte jaren als creative director voor Lemz. Hij won prijzen met werk voor Artis, Albert Heijn en Ikea. Ook is-ie ook lid van het Sire-bestuur.

‘Natwerk is al lang niet meer “het bureau van de leuke dingetjes”’, zegt Rooijens. ‘Ik heb ze de laatste jaren zien ontwikkelen tot een volwaardig bureau met een indrukwekkende klantenlijst. Door mijn ervaring hoop ik ervoor te zorgen dat grote merken zich nóg meer thuis voelen bij dit relatief jonge bureau.'

Reinier Steures, managing director bij Natwerk, zegt dat hij ‘als een havik heeft toegeslagen’ toen hij hoorde dat Rooijens HavasLemz had verlaten. ‘De schat aan ervaring en strategische kennis van zaken die hij meebrengt, zijn voor Natwerk in deze fase van enorm belang.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in