Overslaan en naar de inhoud gaan

Maandag kiest voor mediabureau Zigt

Aankomende campagne voor de detacheerder is ontwikkeld in samenwerking met Dawn
Maandag kiest voor The Family
Maandag kiest voor The Family
© Maandag
Maandag kiest voor The Family
Maandag kiest voor The Family
© Maandag

Maandag, de detacheerder van de publieke sector, heeft na een pitchtraject gekozen voor een samenwerking met mediabureau Zigt. Maandag bestaat als bedrijf meer dan 30 jaar en is sinds 2008 onder deze naam actief. Er zijn ruim 3.000 professionals via Maandag in de publieke sector gedetacheerd. 

related partner content for mobile comes here

Zigt verwacht dat de eerste resultaten van de samenwerking medio juli zichtbaar zijn. Om Maandag en het werken in de publieke sector hernieuwd onder de aandacht te brengen is ook een campagne ontwikkeld samen met Dawn als reclamebureau en Zigt als mediabureau. Zigt legt uit dat het naast mediastrategie, planning en uitvoering van de campagne tevens zorgdraagt voor de campagne-effectmetingen en dashboarding. 

'Campagne over enkele weken niet te missen'

Juriaan Seveke, Directeur Communicatie bij Maandag, over de keuze voor Zigt: ‘Communicatief is 2020 een belangrijk jaar voor Maandag en willen we met het merk sterk naar buiten gaan treden. Met deze ambitie was het nodig te partneren met een nieuwe mediabureaupartner die past bij de organisatie, uitdagingen en waarden. Tijdens het pitchtraject blonk Zigt uit in de consistente strategie, ervaring op vergelijkbare uitdagingen, transparante werkwijze en klik met ons team en met Dawn. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking met alle betrokkenen, die achter de schermen al goed begonnen is.’ 

Rogier Bruggeman, directeur bij Zigt, zegt enorm trots te zijn op het feit dat Maandag voor Zigt heeft gekozen: ‘Het was een intensief pitchtraject, welke deels in coronatijd en dus via videocalls heeft moeten plaatsvinden. Maar met volle energie zijn we de diverse ronden van deze pitch ingegaan, omdat Maandag een mooi inspirerend merk is en de uitdagingen die er liggen juist ons hart sneller laten kloppen. We zijn nu volop in de voorbereiding van de eerste campagne, welke over enkele weken niet te missen zal zijn.’ 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in