Overslaan en naar de inhoud gaan

Fightclub wint pitch 'dagdealsite' iBood

Ook vond er recent een directiewisseling plaats bij het bureau uit Breda.
ibood fithclub
Homepage van iBood.
ibood fithclub
Homepage van iBood.

iBood, platform voor online dagdeals, heeft Fightclub gekozen als zijn vaste reclamebureau. Het bedrijf, opgericht in 2005, opereert in diverse Europese landen, waaronder Nederland, Duitsland en Polen. 

related partner content for mobile comes here

De groei die iBood momenteel naar eigen zeggen doormaakt -het platform profileert zich als een van de grote spelers in Europa op het gebied van online dagdeals- was de reden om meerdere bureaus uit te nodigen voor een pitch. Na een 'intensief traject' viel de keuze op het Bredase bureau Fightclub. Het is niet bekend welke andere bureaus aan de pitch deelnamen. 

Ondertussen liggen er meerdere campagnes voor iBood op de plank, meldt Fightclub. Deze worden binnenkort in eerste instantie op digitale kanalen uitgerold, later ook op 'lineaire media en de openbare ruimte'. 

Directiewisseling

Verder heeft er recent een directiewisseling bij Fightclub plaatsgevonden. Hugo van Mol en Eric Beekman hebben het stokje overgenomen van managing director en oprichter Stefan Nuijten. Beekman en van Mol waren al langer aan het team van Fightclub verbonden. Nuijten is samen met Cees Faes oprichter van Fightclub, dat zich afficheert als 'een van de grootste bureaus buiten Amsterdam'. Fightclub heeft merken als Delta, Mora en Paturain in zijn klantportfolio. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in