Overslaan en naar de inhoud gaan

Dept wint Agency of the Year Award bij The Lovie Awards

Het bureau neemt wint ook drie gouden, drie zilveren en twee bronzen Lovies. In 7-woorden speech laat het bureau weten: 'Take that, 2020'.
Dept wint Agency of the Year Award bij The Lovie Awards
Dept wint Agency of the Year Award bij The Lovie Awards
© Dept
Dept wint Agency of the Year Award bij The Lovie Awards
Dept wint Agency of the Year Award bij The Lovie Awards
© Dept

Dept wint Agency of the Year-award bij de tiende Lovie Awards uitreiking, de awardshow voor het beste werk van het Europese internet. Digital agency Dept nam deel met acht cases welke alle acht zowel de jury- als publieksprijs wonnen. 

related partner content for mobile comes here

Dept, met kantoren in dertien landen nam drie gouden, drie zilveren en twee bronzen awards mee naar huis voor de ingestuurde klantcases. Daarnaast was het werk ook binnen de genomineerde categorieën het meest geliefd onder de publieksstemmers en ontving het daarvoor ook acht People’s Lovie Awards. Volgens Dept was de Agency of the Year Award uiteindelijk de kers op de taart.

7-word speech van Dept

De 7-word speech van Dept

'Take that, 2020'

Dimi Albers, ceo van Dept: ‘Winnen vanuit zowel het grote publiek als de jury bestaande uit de beste mensen binnen ons vak is een enorme eer. Het afgelopen jaar hebben we projecten, klanten en onszelf opnieuw moeten uitvinden, net als veel andere merken en bureaus. Ik ben ontzettend trots dat we vanuit het vertrouwen van onze klanten en onze hardwerkende teams zijn geslaagd om klanten te helpen bij het bouwen en versnellen van hun digitale business in een jaar vol uitdagingen. Dus, in lijn met onze 7-word speech: take that, 2020!’

Technologie-prijzen

Het werk van Dept op gebied van technologie is beloond met drie awards. De Bugaboo webshop won een gouden award voor ‘Best Retail & Shopping Website’. NGO Justdiggit won een zilveren Lovie voor ‘Best use of GPS/Location Technology’ en ‘Best use of Messaging & Bots’. 

Creativiteit

In het kader van creativiteit ontving het livestream-evenement voor Honig, opgezet tijdens de eerste lockdown, een gouden prijs voor ‘Best Event & Live Stream Social Campaign’. De ‘Raise the Bar’ campagne voor JBL won een bronzen Lovie voor ‘Best Branded Product and Services’. Het nieuwe webportaal voor Switzerland Tourism, sleepte een gouden Lovie binnen voor ‘Best Functional Website Design’ en een zilveren Lovie voor ‘Best Travel & Tourism Website’. 

Het datagedreven SteelSeries won een bronzen Lovie binnen de categorie ‘Best Brand Strategy & Planning’. 

De band Gorillaz won een Lovie Lifetime Achievement Award voor hun werk, toewijding en vervlechting van muziek en digitale technologie in hun producties van de afgelopen tien jaar. 

Bekijk hier alle winnaars van de Lovies.

Lees ook: Dept lijft Amerikaans digital design agency Basic in

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in