Overslaan en naar de inhoud gaan

Dentsu Aegis Network komt met nieuw bureau dentsu X in Nederland

Het bureau bestaat uit een compact en wendbaar kernteam vanuit het DAN-netwerk.
Marijke Gorissen
Marijke Gorissen

Dentsu Aegis Network lanceert in Nederland bureauconcept dentsu X, wat staat voor werken met een compact en wendbaar kernteam dat voor elke klant wordt uitgebreid met de beste media-, data-, technologie-, performance- en creatieve specialisten uit het eigen netwerk. Dergelijke constructies zijn internationaal steeds vaker te zien.

Dentsu X bestaat in Japan al 17 jaar en is inmiddels in diverse andere landen actief.
Marijke Gorissen (foto) is als managing director verantwoordelijk voor dentsu X in Nederland.

related partner content for mobile comes here

Gorissen: 'Gepersonaliseerde en relevante ervaringen zijn van cruciaal belang voor merken om de doelgroep te bereiken, te laten converteren en te behouden. Het gaat verder dan adverteren op de juiste plek op het juiste moment, binnen de juiste context. Consumenten verwachten dat merken relevant zijn. Met het inzetten van een vast kernteam in combinatie met flexibele teams, is het mogelijk om een specialistische én persoonlijke aanpak te waarborgen.'

Dentsu X werkt inmiddels voor de volgende klanten: Holland Casino, Jaguar Land Rover en Estée Lauder.

Joost Rombout, Manager Merkstrategie & Campagnes, Holland Casino: 'Het voordeel van een klein label met de mogelijkheid om op te schalen met de diensten van één van de grootste media- en communicatienetwerken, gaf voor ons de doorslag. Daarnaast is ook het samenwerken met één kernteam en daarmee de garantie van vaste aanspreekpunten een plus.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in