Overslaan en naar de inhoud gaan

Beter Leven-keurmerk kiest voor Food Cabinet

Food Cabinet heeft een campagnestrategie ontwikkeld om het keurmerk jaarrond top-of-mind te maken.

De Dierenbescherming kiest Food Cabinet voor nieuwe Beter Leven-campagne. Food Cabinet heeft een campagnestrategie ontwikkeld om het keurmerk ook buiten de Beter Leven week om, jaarrond op verschillende momenten (winter, pasen, zomer) top-of-mind te maken. De campagnevideo’s zijn vanaf 7 februari als advertenties te zien op youtube en NPO start.

related partner content for mobile comes here

Handelingsperspectief

Jaarlijks, in de Beter Leven week in oktober, staat het Beter Leven-keurmerk van de Dierenbescherming centraal in vrijwel alle supermarkten. Afgelopen jaar met de campagneslogan: ‘Beter Leven? Check ’t label even’. De nieuwe campagnevideo’s met deze pay-off die Food Cabinet heeft ontwikkeld, moeten concreet handelingsperspectief bieden.

Kiezen voor dierenwelzijn

Food Cabinet zegt dat het doel van de campagne is om de niet-frequente koper van het Beter Leven keurmerk altíjd te laten kiezen voor het keurmerk. ‘Deze boodschappers maken elke dag een hele hoop keuzes, keuzes die beter zijn voor henzelf, en keuzes voor de toekomst. Sommige keuzes zijn voor de hand liggend en voor andere keuzes moet de consument eerst wikken en wegen. Met de campagne maken we de keuze voor dierenwelzijn heel voor de hand liggend.’

Credits

Concept: Food Cabinet
Regisseur/Productie: Roby Kikic
DOP: Rick Bruins
Geluid: Ronald van der Spek
Gaffer: Leon Valero
Set/Art: Peggy de Bruin
Set/Art: Wessel Herbschleb
Styling: Fieke Nicolai
Visagie: Lindelotte Van Der Meer

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in