Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP lanceert productielabel Hogarth in Nederland

De lancering van Hogarth valt samen met de opening van Amsteldok, de nieuwe WPP-campus waar 15 bureaulabels zijn samengebracht.
Amsteldok WPP campus
Amsteldok WPP campus

Topman Mark Read van WPP en burgemeester Femke Halsema van Amsterdam verrichten vanmiddag officieel de opening van Amsteldok, het nieuwe pand van WPP waar labels als Group M, Kantar, Ogilvy en J. Walter Thompson samenkomen. De nieuwe loot aan de stam is Hogarth, het internationale productiebedrijf dat in 2008 in Londen werd opgericht. Het bedrijf specialiseert zich in alle vormen van marketing - en reclamecontent. De Nederlandse vestiging wordt geleid door Madeleine van Schendel en Niels Langereis (beiden afkomstig uit eigen gelederen). 

related partner content for mobile comes here
Amsteldok
Mark Read

Amsteldok is gevestigd in het oude Rivierstaete dat in de jaren '70 als grootste kantoorpand van Europa werd gebouwd. WPP-bedrijven BDG en VBAT zorgden voor de inrichting en het nieuwe design voor het 19.000m2 grote gebouw. Het doel is om klanten 'een beter geintegreerd aanbod te kunnen doen', zegt topman Mark Read, 'WPP campuses helpen om een simpeler, geintegreerde aanbod te kunnen doen door grote bureaulabels samen te brengen onder een dak en toegang te bieden tot ons collectief van talent.' 

Eric Kramer, WPP Netherlands Country Manager: 'Ik ben trots op het vernieuwde Amsteldok dat zowel een fantastisch nieuw huis voor onze mensen is als een nieuwe creatieve en sociale hub voor de stad.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in