Organisaties die hun keuzes onderbouwen met data, presteren structureel beter. Maar hoe haal je kansen uit die gigantische hoeveelheid informatie? En hoe vertaal je de beschikbare informatie naar loyale klanten?
Philippe Baecke, prof. dr. aan de Vlerick Business School, op Adfo Live, geeft tijdens Adfo Live inzicht in vier cruciale aspecten bij het succesvol inzetten van big data bij CRM.
Het onderzoek van Baecke richt zich vooral op het verbeteren van Customer Relationship Management bij bedrijven. Hij vertaalt ongestructureerde data naar informatie om marketingstrategieën aan te scherpen en werkt voor organisaties als Plan Belgium, Tesco, WDM Belgium en Belgian Ice cream Group.
Kom ook naar Adfo Live, 15 en 16 september
Met ruim 100 verschillende sessies in twee dagen komen op Adfo Live alle onderwerpen voorbij die het werk van de marcomprof sterk gaan beïnvloeden, vandaag en morgen. Social pr, customer journey, digital engagement, marketingtechnology… Meer weten over Adfo Live? Ga naar de site en schrijf je in.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!