Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijfde editie NRC Charity Awards van start

Met De NRC Charity Awards wil NRC Media goede doelen ondersteunen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf morgen kan er weer worden ingezonden voor de . Deelname staat open voor alle instellingen die staan ingeschreven in de goede doelendatabank van Kennisbank Filantropie.

related partner content for mobile comes here

Deelnemende charitatieve instellingen maken kans op zes prijzen. Zowel de vakjury- als de publieksprijzen bestaan uit advertentieruimte ter waarde van 75 duizend bruto mediawaarde in NRC Handelsblad, nrc.next of NRC
Weekend. 

Een vakjury onder leiding van hoofdredacteur Peter Vandermeersch beoordeelt alle inzendingen en selecteert hieruit de 24 mooiste, duidelijkste of meest indrukwekkende advertenties. 
Vandermeersch benadrukt dat niet alleen grote organisaties kans op een award maken, maar zeker ook kleine(re) organisaties: &;De jury let vooral op vormgeving, het gebruik van beeld en de kracht van de boodschap.&;

Op de vernieuwde  kunnen charitatieve instellingen hun advertentie uploaden. Inzenden is mogelijk tot en met vrijdag 17 juli 2015.  Anders dan vorig jaar zijn er geen categorieën en is het alleen mogelijk om te stemmen op de 24 door de vakjury geselecteerde advertenties. De top 3 van de vakjury en de 3 advertenties met de meeste stemmen van de publieksjury zijn de winnaars van de NRC Charity Awards 2015.

waren de winnaars van de NRC Charity Awards 2014.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in