De campagne voor de Chevrolet Captiva is het directe resultaat van een wereldwijde strategische samenwerking tussen Chevrolet en Google. Bekende YouTubers kregen de auto mee om er naar hartenlust mee te experimenteren. Zo werd er al in getafeltennist, mee gefrisbeed, en in opgemaakt. Deze zomer zullen er nog meer creatieve filmpjes volgen. De video’s ondersteunen de lancering van de auto in heel Europa.
Het is de eerste keer dat een automerk zo samenwerkt met YouTube-partners. Daarnaast zal Chevrolet in bepaalde markten gebruikmaken van buitenreclame en ‘above the line’ advertising om de campagne onder de aandacht te brengen. Om de campagne uit te rollen in Europa werkt het automerk samen met Commonwealth (in Milaan) voor creatie en coördinatie en Carat (in Londen) voor media.
Het WK Pingpong in de Chevrolet Captiva:
Kan een auto frisbeeën?
Deze beautyvlogger heeft tien minuten en een zeer hobbelige weg om zich op te maken…
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!